A Kreatív szaklap évente meghirdetett reklámversenyére az elmúlt év legjobb alkotásaival nevezhetnek ügynökségek és megbízók. A nevezett hirdetéseket vezető nemzetközi marketinges és kommunikációs szaklapok főszerkesztői, szerkesztői értékelik. A külföldi szakmai zsűri garanciát jelent arra, hogy objektív, hiteles és elfogulatlan döntés születik. A versenyről és az eredményekről folyamatosan beszámolunk a Kreatív szaklapban, a Kreatív Online-on és a Kreatív Online Hírlevélben.

NEVEZÉSI FELTÉTELEK
Bármely fogyasztói vagy társadalmi célú hirdetés nevezhet, amely először
2010. január 1. és
2011. február 18.
között került nyilvánosságra Magyarországon.

Ugyanazon kampány két különböző médiumban megjelent elemét külön nevezésnek tekintjük, azaz egyazon kampány filmes vagy print változata két külön nevezésnek számít. Egy kampány egyazon médiatípusban megjelent elemei csak egynevezésként, sorozatként nevezhetőek.

Ha ugyanazon kampánynak kettőnél több médiafelületen jelentek meg elemei, akkor azt integrált kampánynak tekintjük, és ebbe a kategóriába kérjük nevezni!

Kulturális, vallási, politikai érzékenységet vagy közszemérmet sértő pályázatok a versenyen nem indulhatnak.
Teljes hosszúságú televíziós vagy mozifilmek előzetesei a versenyre nem nevezhetők. A versenybe kizárólag eredeti ötletre épülő, nem adaptált kampányok nevezhetőek. A nem eredeti ötletre épülő munkákat a zsűri automatikusan kizárja a versenyből.

Hipnozis ‘
K R E A T Í V R E K L Á M V E R S E N Y
KATEGÓRIÁK
I. FOGYASZTÓKÖZPONTÚ HIRDETÉSEK
- FILM – televízió, mozi
- PRINT – sajtóhirdetés
- PRINT – indoor, outdoor megjelenések
- ONLINE BANNER – banner, pop-up, pop-under, splash page, interstitial és layeres hirdetések
- ONLINE WEBSITE – márkasite, vállalati weboldal
- ONLINE FILM
- ONLINE EGYÉB – e-dm, mobilmarketing megoldások, webes játékok, blogok stb.
- DM – direktmarketing küldemények
- ESEMÉNY
- INTEGRÁLT KAMPÁNY
- EGYÉB – gerillamarketing akciók, innovatív médiamegoldások, szponzoráció stb.
II. TÁRSADALMI CÉLÚ HIRDETÉSEK
- FILM – televízió, mozi
- PRINT – sajtóhirdetés
- PRINT – indoor, outdoor megjelenések
- ONLINE BANNER – banner, pop-up, pop-under, splash page, interstitial és layeres hirdetések
- ONLINE WEBSITE – márkasite, vállalati weboldal
- ONLINE FILM
- ONLINE EGYÉB – e-dm, mobilmarketing megoldások, webes és mobilos játékok, blogok stb.
- DM – direktmarketing küldemények
- ESEMÉNY
- INTEGRÁLT KAMPÁNY
- EGYÉB – gerillamarketing akciók, innovatív médiamegoldások, szponzoráció stb.
Társadalmi célú reklámnak minősül a köz érdekében kifejtett reklámtevékenység, amelynek során közvetlen gazdasági érték nem játszik szerepet.
NEVEZÉSI DÍJ
A versenyben résztvevők minden beadott pályázat után 44 000 Ft + áfa nevezési díjat fizetnek.
Az integrált kategóriákban a nevezési díj 64 000 Ft + áfa.
A nevezési lap alapján kiállított átutalásos számlát postán küldjük.
NEVEZÉSI HATÁRIDŐ
2011. MÁRCIUS 18., péntek 12 óra
E-mail: reklamverseny@kreativ.hu
Telefon: (1) 430-4591, Fax: (1) 430-4579,
Cím: “Kreatív Reklámverseny”
Professional Publishing Hungary Kiadó Kft.,
1037 Budapest, Montevideo u. 3/B.
FILM
A televízióban vagy moziban vetített filmeket digitalizálva DVD-n kérjük elküldeni a kiadóba, avi vagy mpeg formátumban; továbbá minden nevezett alkotásból kérnénk három jellemzőnek gondolt képkockát jpg és tif vagy eps formátumban, 300 dpi felbontásban. A filmekhez nevezési lapot és angol nyelvű fordítást szükségesmellékelni. A nevezések angol nyelvű szinkronizálással vagy feliratozással is beadhatók.
PRINT – SAJTÓHIRDETÉS
A nevezett pályázatot DVD-n jpg és tif vagy eps formátumban, 300 dpi felbontásban kérjük a kiadóba eljuttatni.
Minden hirdetéshez nevezési lapot és angol nyelvű fordítást is szükséges mellékelni.
PRINT – INDOOR, OUTDOOR MEGJELENÉS
A nevezett pályázatot DVD-n jpg és tif vagy eps formátumban, 300 dpi felbontásban kérjük a kiadóba eljuttatni.
Minden hirdetéshez nevezési lapot és angol nyelvű fordítást is szükséges mellékelni.
ONLINE – BANNER
(banner, pop-up, pop-under, splash page, interstitial és layeres hirdetések)
A hirdetéseket gif vagy swf formátumban DVD-n kérjük beküldeni. A nevezéshez angol nyelvű fordítást (hirdetések) vagy leírást (weboldalak) kérünk mellékelni.
ONLINE – WEBSITE
(márkasite, vállalati weboldal)
A weboldalakat a nevezési lapon a pontos webcím feltüntetésével kérjük nevezni. A nevezéshez angol nyelvű leírást kérünk mellékelni.
ONLINE – FILM
A kizárólag webes vagy mobil felületen futó filmeket DVD-n kérjük elküldeni a kiadóba avi vagy mpeg formátumban, továbbá minden nevezett alkotásból kérnénk három jellemzőnek gondolt képkockát jpg és tif vagy eps formátumban, 300 dpi felbontásban. A filmekhez nevezési lapot és angol nyelvű fordítást szükségesmellékelni. A nevezések angol nyelvű szinkronizálással vagy feliratozással is beadhatók.
ONLINE – EGYÉB
(e-dm,mobilmarketingmegoldások, webes játékok, blogok stb.)
A kampány jellegéből fakadóan a megoldás dokumentációját/ bemutatását, a kampány DVD-n, webes elérhetőség esetén pontos webcímet kérjünk elküldeni; a nevezéshez angol nyelvű leírást kérünk mellékelni.
DM
(direktmarketing küldemények)
A nevezett anyagokról készült dokumentációt (film, fotó) DVD-n kérjük elküldeni (300 dpi felbontású jpg és tif, vagy eps/avi vagy mpeg formátumban); a nevezéshez angol nyelvű fordítást és/vagy leírást kérünk mellékelni.
ESEMÉNY
A nevezett eseményről vagy rendezvényről készült dokumentációt (film, fotó) DVD-n kérjük elküldeni (jpg és tif vagy eps/avi vagy mpeg formátumban); a nevezéshez angol nyelvű fordítást és/vagy leírást kérünk mellékelni.
INTEGRÁLT KAMPÁNY
Több, különböző médiumban megjelent reklám vagy hirdetés.
A filmeket digitalizálva DVD-n kérjük elküldeni a kiadóba, avi vagy mpeg formátumban; továbbá minden nevezett alkotásból kérnénk három jellemzőnek gondolt képkockát jpg és tif vagy eps formátumban, 300 dpi felbontásban.
A filmekhez, esemény dokumentációkhoz nevezési lapot és angol nyelvű fordítást szükséges mellékelni. A nevezések angol nyelvű szinkronizálással vagy feliratozással is beadhatók.
A print és DM hirdetéseket jpg és tif vagy eps formátumban, 300 dpi felbontásban kérjük beadni. A banner hirdetéseket gif vagy swf formátumban DVD-n kérjük beküldeni.
A weboldalakat, webes megoldásokat a nevezési lapon a pontos webcím feltüntetésével kérjük nevezni.
EGYÉB
(gerillamarketing-akciók, innovatív médiamegoldások, szponzoráció)
A kategóriába tartozik minden, a fentebbi kategóriákba nem köthető besorolható kreatív kampány vagy megjelenés, így például gerillamarketing akciók, innovatív médiamegoldások, szponzoráció stb. A kampány dokumentációját (film, fotó) DVD-n kérjük elküldeni (300 dpi felbontású jpg és tif vagy eps/avi vagy mpeg formátumban); a nevezéshez angol nyelvű leírást kérünk mellékelni.
KATEGÓRIÁK
ANYAGLEADÁS
Minden nevezett alkotás mellé csatolni kell a kitöltött nevezési lapot. A pályázó garantálja, hogy a nevezési lapon megadott információk tényleges és valós adatokat tartalmaznak. A Kreatív Reklámverseny 2011. évi díjainak kihirdetése ezek alapján történik.
Rendkívül FONTOS, hogy a nevezési lapra kerüljön fel az ügynökség, a hirdető, a márka és az alkotás címe is, magyarul és angolul egyaránt! Minden pályázónak gondoskodnia kell arról, hogy a benevezett alkotások eljussanak a nevezési határidőig a Kreatív szaklap kiadójához. A nevezési anyagokat nem áll módunkban visszaküldeni! !
AZ ELBÍRÁLÁS SZEMPONTJAI
- A nevezett anyag eredetisége, kreativitása.
- A nevezett anyag kreatív ötleteinek erőssége
és a kivitelezés minősége.
Minden zsűritag az értékelés fenti szempontjai szerint 1-től 10-ig pontozza a pályázatokat, titkos szavazáson. Végső pontegyenlőség esetén minden esetben a zsűri elnökének tiszte dönteni a helyezésekről.
Ha külön-külön alkotásként nevezik egy kampány különböző kreatív anyagait, a pontozás után ezek közül csak a legmagasabb pontszámú nevezést vesszük számításba a végső sorrend kialakításához. Vagyis egy alkategórián belül egyazon kampánynak csak egy (a legmagasabb pontszámú) nevezése lehet díjazott. Egy kampány különböző médiatípusokon közzétett és így különböző alkategóriában nevezett hirdetése (pl. egy kampány tévé-szpotja és print hirdetése) esetén mindkettő lehet díjazott.
DÍJAK, HELYEZÉSEK
Kategóriánként az első három helyezett kerül kihirdetésre. A sorrendet minden kategóriában a kapott pontszámok döntik el, az első helyezett a legtöbb pontot elért nevezés. Pontszámegyenlőség esetén a zsűri elnökének szavazata dönt.
A kategóriahelyezések mellett két különdíj is átadásra kerül. Az Év Ügynöksége díj azon ügynökséget illeti meg, amely díjazott alkotásaival a legmagasabb összpontszámot éri el. A helyezések értékei: Fogyasztói kategória: első hely – 15 pont, második hely – 10 pont, harmadik hely – 5 pont; TCR-kategória:
első hely – 12 pont, második hely – 7 pont, harmadik hely – 2 pont. Az Év Ügynöksége díjat csak akkor adjuk ki, ha a győztes ügynökség legalább egy fogyasztói kategóriában helyezést ér el, legalább egy kategóriában első helyet ér el és összesen minimum 21 pontot szerez. Az Év Kreatív Terméke az összes benevezett közül a zsűrinél a legmagasabb pontszámot elért alkotás.
DÍJÁTADÁS
2011. április 28-án kerül sor a Nagy Kreatív Nap konferenciát követő gálán.
További információ:
http://www.kreativ.hu/hipnozis
A ZSŰRI FELKÉRT TAGJAI:
JAMES LANHAM De Monfort University, Leicester előadó tanár Nagy-Britannia
LUUK ROS Marketing Tribune szerkesztő Hollandia
MARGARITA VASSILIEVA Advertising Ideas főszerkesztő Oroszország
MARJAN NOVAK Marketing Magazin szerkesztő Szlovénia
HERVE DE CLERCK & PHILIPPE PAGET Adforum alapító Franciaország
SEGER BRUNINX Pub szerkesztő Belgium
STEPHEN LEPITAK The Drum szerkesztő Nagy-Britannia
SVETLANA COPIC New Moment szerkesztő Szerbia
TANYA LEFTEROVA Signcafe szerkesztő Bulgária
ROMÁN BALÁZS Kreatív Online főszerkesztő Magyarország

 

A bejegyzés trackback címe:

https://event.blog.hu/api/trackback/id/tr432720773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása